ریدیزاین جدید از سرچ کنسول گوگل

همانطور که میدانید سرچ کنسول گوگل یا گوگل سرچ کنسول یک سرویس وب محبوب گوگل است که به مدیران وب سایت ها این امکان را میدهد تا وضعیت وب سایتشان را از نظر ترافیک و عملکرد جستجوی وب بررسی و مشکلات آن را برطرف نمایند و از بهترین راهکارها برای بهینه سازی وب سایت و جذب مخاطبان استفاده نمایند تا در سرچ های گوگل جزو اولین ها برای کاربران باشند .

Google search console

سرچ کنسول گوگل طی سال های اخیر با تغییرات چشمگیری که گوگل در آن ایجاد کرده باعث افزایش روند رتبه وب سایتها در گوگل شده است . اخیرا نیز Google search console با هدف تجربه کاربری بهتر و دسترسی آسانتر برای کاربران خود اقدام به طراحی جدید و یا ریدیزاین سرچ کنسول گوگل خود کرده تا از این طریق همه ی کاربران بتوانند بهتر از این محصول محبوب گوگل استفاده نمایند .

این خبر را خود گوگل در توئیتی انتشار داده و گفته : ما سفری تازه را برای ظاهر گوگل سرچ آغاز کرده ایم و شما در ماههای جدید شاهد تغییراتی کوچک اما کاربردی در این محصول خواهید بود .

این خبر برای بیشتر مدیران وب سایت ها و علی الخصوص ، متخصصان سئو که روزانه از سرچ کنسول برای وب سایت های شان استفاده میکنند بسیار حائز اهمیت می باشد .

در یک توضیح کوتاه اگر بگوییم تغییراتی که در سرچ کنسول اتفاق افتاده از لحاظ بصری بسیار زیبا و کاربر پسند می باشد ، اما از لحاظ عملکرد هیچ تغییر محسوسی در آن به چشم نمیخورد . پیشنهاد میکنم به سرچ کنسول خود سری بزنید و نظرات خود را برایمان بیان نمایید .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 5 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *