عکاسی تبلیغاتی و مزایای آن

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی ، عکسی که به صورت علمی و با مهارت ویژه‌ای گرفته می‌شود و امکان استفاده در طراحی کاتالوگ و بروشورها و بیلبورد و به صورت کلی در چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد . در عکاس تبلیغاتی و صنعتی ، عکس باید به گونه ای باشد که تمرکز مخاطب به بخش خاصی از عکس جلب شود . آفریدن تصویری که مخاطب را ترغیب به خریدِ از محصول و یا استفاده از خدمات نماید از مزیت های عکاسی تبلیغاتی و صنعتی می باشد . عکاسی صنعتی مانند سایر عکاسی‌های حرفه‌ای با تنظیم نور ، زاویه و ذوق هنری رابطه مستقیم دارد . امروزه محصولات و خدمات بدون عکس بسیار سریع فراموش می شوند ، به عبارتی دیگر عکس های تبلیغاتی علاوه بر اینکه باعث شهرت محصولات و خدمات می شوند ، سبب ماندگاری آنان در ذهن مخاطب نیز می گردند . پس عکاسی تبلیغاتی نقش مؤثری در ارائه محصولات و خدمات شما دارد .

عکاسی تبلیغاتی و مزایای آن برای کسب و کارها

عکاسی تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن

ما همواره با نگاه به پیرامون خود متوجه می شویم ، در عصری زندگی می کنیم که تا حد زیادی تحت تاثیر ظواهر است و ماندگاری و تاثیر پیام هایی که از طریق چشم به انسان منتقل می شود خیلی بیشتر از سایر حواس می باشد .  یک عکس خوب و با کیفیت به مراتب مفهوم بازاریابی آنلاین را ساده‎تر می‎کند . به بیان دیگر وجود یک عکس حرفه ای تنها نرخ بازدید را بالا نمی‎برد بلکه باعث ایجاد اعتماد در مشتری و خرید محصول و یا درخواست خدمات می شود . تحقیقی اخیرا روی خریداران آنلاین انجام شده است که نشان می‎دهد 60 درصد مصرف‎کنندگان با دیدن محصول و عکسی که برای آن استفاده شده حس اعتماد در آنها ایجاد خواهد شد و آماده ی خریدخواهند شد ، بنابراین اگر قصد فروش آنلاین محصولات خود را دارید باید یک ع کامکسلا حرفه ای و مناسب از محصولتان بگیرید تا بتوانید بیشترین بازدهی را در فروش و ارائه ی خدماتتان داشته باشید .

عکاسی تبلیغاتی و انواع آن

عکاسی با زمینه سفید

در این روش از عکاسی تبلیغاتی ، کالای تبلیغاتی به تنهایی و بدون طراحی و چیدمانی در محدوده و چهارچوب عکس قرار گرفته ، در این شیوه از عکاسی موضوع نورپردازی اثربخش می‌باشد .

عکاسی دکوراتیو

در این شکل از عکاسی ، کالای تبلیغاتی به اتفاق اجزای دیگر ، در چهارچوب تصویر طراحی و چیدمان می‌شود . در این شیوه از عکاسی ، موضوع دکوراتیو اثر بسیاری بر نتیجه کار خواهد داشت .

عکاسی تبلیغاتی فوتومونتاژ

در این شیوه از عکاسی اجزای درونی تصویر به وسیله نرم افزارهای ویراستاری در تصویر در جوار هم قرار می‌گیرند به این شکل که از چیزهای گوناگون در مکان‌های متنوع عکاسی می‌شود و در پایان توسط نرم افزار تنظیم و اصلاح می‌شود . در این روش عکاسی ، مهارت در داشتن نرم افزارهای مرتبط اثربخشی فراوانی خواهد داشت .

عکس تبلیغاتی ماکرو

برای عکس برداری از اشیا و محصولات گران بها و قیمتی و هر کالا و محصولی که احتیاج به نمایان کردن جزئیات آن محصول باشد به کار گرفته می‌شود . در این نوع از عکاسی تبلیغاتی ، دارا بودن لنزهای حرفه‌ای و پیشرفته تاثیر خاصی در نتیجه کار خواهد داشت .

عکاسی تبلیغاتی و مزایای آن برای کسب و کارها

تفاوت عکاسی صنعتی با عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی از نظر مخاطب با یک نام خوانده میشوند اما در باطن تفاوت های بالقوه ای دارند که به اختصار به این موضوع خواهیم پرداخت . عکاسی تبلیغاتی زیر شاخه ی عکاسی صنعتی است و از نظر هدف ترکیب بندی و کاربرد با عکاسی صنعتی تفاوت دارد به عنوان مثال در عکاسی صنعتی هدف از عکاسی نشان دادن خود محصول و هر چیزی که عکس آن را میگیریم تا نشان دهیم این محصول با همین جزئیات و ویژگی هایی که هست ، مورد استفاده قرار میگیرد اما در عکاسی تبلیغاتی داستان و ایده هایی پردازش و تهیه میشوند تا بیننده برای خرید محصول جذب شود .در عکاسی صنعتی ترکیب بندی محصول ساده ، بک گراند سفید و نورهای بدون رفله استفاده میشود ، اما در عکاسی تبلیغاتی با ترکیب بندی پیچیده بجز محصول مورد نظر ، از المان و اکسسوری های متفاوت استفاده میشود تا جذب مخاطب و مشتری نماید . همچنین از نظر کاربردی عکاسی صنعتی برای کتابها و بروشور ها و مجله ها گالری تصاویر محصولات در وب سایت ها استفاده میشود و برای جذب مشتری و بازاریابی میتوان از آن استفاده کرد و نیز در بنرهای تبلیغاتی ، بروشورهای تبلیغاتی و یا برای استفاده های دیگر کاربرد دارد .

تاثیر عکاسی بر افزایش فروش

الف : عکسهای تبلیغاتی حرفه ای باعث تثبیت جایگاه برندها و رشد و گسترش بازار هدف می شوند . عکاسی تبلیغاتی با صحنه پردازی های خیره کننده معرفی ویژه ای از محصولات و یا برندها را ارائه می دهد .ب:  عکس های تبلیغاتی با بهره گیری از ایده های مفهومی و خلاقیت به شکلی هدفمند تولید می شوند .پ: عکس تبلیغاتی خلاقانه حامل پیامی ویژه برای مخاطب است که با بهره گیری از جذابیت های بصری میل به خرید را در مخاطب ایجاد می کند .

 

عکاسی تبلیغاتی و مزایای آن

خدمات عکاسی شرکت گیل مارکتینگ

در شرایط کنونی که کشورمان با ویروس کرونا و تحریم اقتصادی مواجه است ,  استفاده از راهکارهای مناسب برای رشد و فروش بیشتر کسب و کارها جزو واجبات می باشد یکی از مهمترین این راهکارها بهره گیری از تبلیغات هدفمند و خلاق است . برای ارائه تبلیغات موثر به عکس های صنعتی و تبلیغاتی نیاز خواهد بود تا با تولید محتواهای تاثیرگذار و فعالیت در بخش بازاریابی اینترنتی رشد و پیشرفت کسب و کار را تضمین کرد . بدون در نظر گرفتن این موارد مهم هر کسب و کار سنتی ای محکوم به ورشکستگی خواهد بود .شرکت گیل مارکتینگ با درک دغدغه مشتریان خود برای جذب مخاطبان جدید و فروش بیشتر تمام تلاش خود را می کند تا روش هایی نوین را در جهت رسیدن به این اهداف معرفی و اجرا نماید . خدمات عکاسی تبلیغاتی در رشت با کیفیت ، جذاب ، هدفمند و موثر در فروش را وظیفه خود می دانیم و برای موفقیت شما تمام تلاش خود را خواهیم کرد . تا بتوانید در حوزه ی کسب و کارتان بهترین خدمات را به مشتریانتان ارائه دهید .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 14 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *