موشن گرافیک و تاثیر آن بر روی کسب و کارها

موشن گرافیک یا موشن گرافی به عبارت ساده به عنوان منبع ایده آل و تأثیرگذار بر روی مخاطب است که از عناصری همچون داستان نویسی ، انیمیشن و طراحی گرافیک در کنار همدیگر استفاده می کند . از آنجایی که در طراحی انیمیشن نه تنها از عناصر بصری ساده مانند متن ، اشکال یا تصاویر استفاده می شود ، بلکه با حس شنوایی مخاطب نیز ارتباط برقرار می کند . با موشن گرافیک می توان ذهن ها را با ایده ها درگیر کرد . زیرا تجربه ثابت کرده است که در ذهن مخاطبان ، موشن گرافیک بیشتر از تصاویر ثابت مانند عکس یا اینفوگرافیک تاثیر می گذارد  و این همان چیزی است که می تواند اهرم پیش برنده برای کسب و کارها باشد ! در اکثر شرکت های تجاری این جادوی انیمیشن متحرک گرافیکی است که باعث جذب مشتریان می شود و نقش مهمی در فروش بیشتر محصولات و یا خدمات دارد . موشن گرافیک با استفاده از یک سیستم عامل رایانه ای ، و نرم افزارهای مخصوص و یک سناریوی اصولی و دقیق ، تولید می شوند . با ما همراه باشید تا در مورد موشن گرافیک و تاثیر آن بر روی کسب و کارها صحبت کنیم .

موشن گرافیک و تاثیر آن بر روی کسب و کارها

ساخت موشن چگونه است ؟

برای تولید یک انیمیشن باید مجموعه ای تصاویر پیچیده همراه با ایده ها و مفاهیم در مورد آن موضوع ، در کنار هم قرار بگیرند تا طراح بتواند در یک ویدیوی کوتاه و ساده و همچنین دارای طراحی بصری جذاب و پر بیننده اطلاعات را به نمایش بگذارد .

مزایای استفاده از موشن گرافیک و طراحی انیمیشن چیست ؟

از مزایای یک موشن گرافیک میتوان به انتقال سریع پیام به مخاطبان نام برد ، هم چنین توجه بیننده را با توجه به جذابیت هایی که دارد به راحتی جلب میکند . از یک انیمیشن حرفه ای می توانید در خصوص هر زمینه ای که نیاز دارید استفاده کنید . از جمله : تبلیغات ، برنامه های تجاری ، بازاریابی ، آموزش ، فناوری اطلاعات ، صنعت فیلم سازی ، آموزش های آنلاین و درسی ، در انواع سایت های آرایشی و بهداشتی ، مد و پوشاک ، مواد غذایی و انواع اکسسوری ها و فروش بیشتر محصولات تان و همچنین خدمات قابل ارائه به مشتریان ، شبکه های اجتماعی یا سرگرمی و صدها نمونه دیگر .

استفاده از طراحی انیمیشن و موشن گرافیک به شما کمک می کند تا آگاهی مشتریان را از نام تجاری خود افزایش دهید . این کار باعث می شود محصولات بیشتری بفروشید و مخاطبان به استفاده از خدمات شما تشویق خواهند شد . موشن گرافیک ، یک ویدیوی پویا و جذاب است و می تواند مدت زمان مختلفی داشته باشد . این سبک طراحی انیمیشن برای کاربردهای تبلیغاتی یا آموزشی بسیار ایده آل است . یکی دیگر از مزایای موشن گرافیک ، استفاده در تبلیغات آنلاین و تهیه تیزرهای خبری است که قرار است در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود . این رسانه ها در تلفن های همراه و دستگاه های هوشمند توسط مخاطبان به راحتی دیده و وایرال می شوند . ایده های خلاقانه برای طراحی موشن گرافیک موجب می گردد تا یک کسب و کار به بهترین شکل به مردم معرفی شود . آپلود شدن موشن گرافیک ها در وبسایت باعث افزایش بازدید کاربران میشود و در روند سئو سایت میتواند تاثیر گذار باشد .

حدود 95% از مردم ، پیام هایی را که توسط ویدیو یا انیمیشن ارائه می شوند ، بهتر درک می کنند . اگر موشن گرافیک با تصاویر ساده و متن های واضح تهیه شود ، بازدید کنندگان بیشتر با آن ارتباط برقرار میکنند به عبارت ساده تر ، ویدیو در مقایسه با یک متن نوشتاری ، تأثیرگذارتر است .
محتوای موشن گرافی ، در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک می باشد . مردم ویدیوها را بهتر و بیشتر تماشا می کنند و وقت کمتری برای خواندن متن ها و نوشته ها اختصاص می دهند . به این ترتیب می توان انتظار داشت که با ارائه موشن گرافیک در وبسایت تان و یا شبکه های اجتماعی تان احتمال ثبت نظریات توسط کاربران ، بیشتر می شود و این امر باعث دیده شدن بازخوردها و به تبع آن به روزرسانی بهتر محصولات و خدماتتان است .
از دیگر مزایای موشن گرافیک اینست که با انتشار موشن در وبسایت تان اجازه می دهید تا مطالب شما در جستجوی Google ، بهتر نمایش داده شود . این کار ، فروش را بالاتر می برد و ترافیک بهتری برای سایت شما ایجاد می کند . برای افرادی که می خواهند در میان رقبای خود ، بهتر دیده شوند و مطالب جذاب تری تولید کنند ، خدمات موشن گرافیک حرفه ای پیشنهاد می شود .

آیا کسب و کار من به طراحی موشن گرافی نیاز دارد؟

تجربه ثابت کرده است که موشن گرافیک باعث انتقال دقیق تر و اصولی تر جلوه های دیداری و صوتی می شود . این انیمیشن ها می توانند پیام شما را به طور مؤثرتر منتقل کنند . اگر موشن گرافیک را برای یک محصول تهیه کنید ، افراد بیشتری آن را تماشا می کنند و در نهایت ، احتمال خرید کردن آنها از شما بسیار بیشتر می شود . مردم با ویدیوها که حاوی موسیقی و گفتار هستند ، بهتر ارتباط برقرار می کنند . در همین راستا، خدمات موشن گرافیک در گیلان و رشت برای کسب و کارهایی نوپا و یا بزرگ که خدماتی را ارائه می دهند و یا محصولی برای فروش دارند نیز بسیار مفید است . انتشار این ویدیوها باعث افزایش اعتبار شما نزد مخاطبانتان شود ؛ مردم به شما اعتماد می کنند و برای خرید ، بهتر تصمیم می گیرند. با یک موشن گرافیک ، می توانید به زبان ساده و عامیان ه، هر آنچه در تبلیغاتتان نیاز دارید را ارائه دهید .

هزینه موشن گرافیک در رشت چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

بهترین طراحان موشن گرافیک در رشت با تکیه بر مهارت ها و دانش تخصصیشان ، انیمیشن های بسیار زیبا و حرفه ای را برای مشتریان عزیز آماده می کنند . مجموعه ی گیل مارکتینگ با استفاده از متخصصین و همچنین با به کارگیری از نرم افزارهای بروز دنیا برای ساخت موشن میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند تا ویدیوهای تأثیرگذار از محصولات یا خدماتتان تولید کنید .

موشن گرافیک و تاثیر آن بر روی کسب و کارها

هزینه موشن گرافیک با توجه به نوع و مدت زمان پروژه تعیین می شود . برای استفاده موثر از طراحی انیمیشن باید دقیقاً معین کنید که می خواهید با چه اهدافی این خدمات را سفارش دهید . آیا می خواهید محصولی را معرفی کنید و یا خدمتی برای ارائه کردن دارید؟ بودجه اولیه برای این کار چقدر است ؟ به انیمیشن با چه مدت زمانی ویدیو نیاز دارید ؟ آیا قصد تنظیم موسیقی و گفتار گوینده روی ویدیو را دارید یا خیر ؟ چه مواردی باید در موشن گرافیک مطرح شوند ؟ آیا به کاراکتر سازی نیاز دارید ؟ آیا باید لوگوی برند شما هم در ویدیو نمایش داده شود یا خیر ؟ و ده ها نمونه دیگر …. اگر تاکنون درباره این نکات و مسائل به خوبی فکر نکرده اید یا تجربه ای ندارید ، جای نگرانی نیست ! کارشناسان و طراحان مجرب ما به شما کمک می کنند و بهترین خدمات موشن گرافیک در رشت را دریافت خواهید کرد .
این مجموعه در مورد تنظیم سناریوی موشن ، کاراکترها ، متن ، موسیقی و نمونه های بیشتر ، شما را راهنمایی خواهند کرد .
قیمت برای ویدیوهای 10 ثانیه ای ، 30 ثانیه و 60 ثانیه ای با هم متفاوت است . هرچه گرافیک بهتر و سناریوی قویتری به کار رود ، این هزینه ها بیشتر خواهند بود .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *