دلایل اهمیت طراحی گرافیک برای کسب و کارها

کسب و کارهای امروزی با هر حوزه فعالیت ، نیاز دارند بهتر و بیشتر در دنیای پر رقابت امروز ، خود را به مخاطبان بشناسانند . کم و بیش همه مشاغل در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند . تبلیغات در دنیای اپلیکیشن های تلفن همراه و بنرهای تبلیغاتی بسیار رایج و متداول شده است . حتی کسب و کارهای سنتی هم به سمت این مسئله گرایش پیدا کرده‌اند . طراحی گرافیک می تواند بهترین فرصت را برای به اشتراک گذاری تبلیغات به وجود بیاورد .

همانطور که میدانید طراحی گرافیک جزء جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری است . برای مثال ، اگر شما صاحب برندی هستید قطعا برای کسب و کارتان نیازمند لوگو و برای تبلیغات آن ، از چاپ پوسترها ، بیلبوردها گرفته تا گرافیک وب‌سایت تان و عناصر ، علائم و بسته‌بندی محصولات از طراحی گرافیک استفاده میکنید ، حال شما باید بدانید که با توجه به حیطه ی کاری تان کدام یک از طرح ها در قالب چه محصولاتی برای شما مناسب هستند ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد دلایل اهمیت طراحی گرافیک برای کسب و کارها صحبت کنیم .

دلایل اهمیت طراحی گرافیک برای کسب و کارها

این نکته که وجود جلوه های بصری در دنیای امروز ، باعث زیباتر شدن آن از گذشته شده را مدیون افرادی هستیم که خلاقیت و هنرهای خود را به دنیای امروز منتقل کردند و با استعداد و خلاقیتی که در این زمینه دارند باعث شده اند دنیای امروز ما به زیبایی هرچه تمام تر خود برسد و این زیبایی ها در نقش نقش تمام شاهکارهای هنری این افراد خلاق و مبتکر به خوبی دیده می شود .

طراحی گرافیک چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

طراحی گرافیک ، دنیای رنگ ها و نقش ها است . فردی که به عنوان طراح گرافیک کار می کند ، خلاقیت های هنری خود را همراه با مهارت های نرم افزارهای گرافیکی رایانه‌ای به کار می گیرد تا یک طرح منحصر به فرد خلق کند . طراحی گرافیک برای تمام کسب و کارها ضرورت دارد . شما می توانید با طرح های رنگارنگ و زیبا در میان رقبای خود برجسته تر و پررنگ تر به نظر برسید . اگر برای طرح های گرافیکی و بنرهای تبلیغاتی خود ، زیباترین نمونه ها را سفارش دهید ، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب می کنید و این یعنی فروش بیشتر .

طراحی گرافیک صرفاً به این قسمت ختم نمی‌شود . طراحی انواع تبلیغات چاپی هم از این خدمات به نوعی بهره می گیرد . طرح های ساده ای که روی پوسترها ، کاتالوگ ، بروشور و ژورنال های کسب و کارها مشاهده می کنید در حقیقت یک طراحی گرافیکی منحصر به فرد و ویژه است تا مخاطب بتواند به زبان ساده تر این خدمات را بپذیرد و جذب آن شود .

سه نمونه از متداول ترین سوالاتی که برای بسیاری از کاربرانی که نیازمند خدمات طراحی گرافیکی هستند مطرح میشود شامل :

1 _ قیمت طراحی گرافیکی چگونه است ؟
2 _ مدت زمان تحویل پروژه چقدر است ؟
3 _ انواع خدماتی که ارائه میدهند کدامند ؟

برای درک بهتر این خدمات در قسمت های مختلف سعی می کنیم جزئیات را شفاف سازی کنیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید خدمت مورد نظر خود را در حوزه طراحی گرافیکی انتخاب کنید و براحتی بتوانید آن را سفارش دهید .

انواع خدمات طراحی گرافیک

طراحی گرافیک به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شود . این خدمات در برگیرنده طرح های گرافیکی برای فضای آنلاین و طرح های مخصوص تبلیغات چاپی می باشد . تفاوتی نمی کند که در فضای آنلاین مشغول هستید و یا کسب و کار سنتی دارید ؛ در هر صورت برای دیده شدن به طراحی گرافیک نیاز خواهید داشت . زیرا در این صورت است که می توانید بر روی مخاطبان خود تاثیر بیشتری بگذارید . شرکت گیل مارکتینگ ، یکی از چند شرکتیست که خدمات طراحی گرافیک در رشت را برای تمامی مشاغل ، بصورت تخصصی و با قیمت بسیار مناسب عرضه مینماید . و شما میتوانید بصورت حضوری و یا بصورت آنلاین این خدمات را از ما بخواهید . خدمات طراحی گرافیک که در گیل مارکتینگ برای شما دوستان عزیز ارائه می گردد :

• خدمات طراحی سایت حرفه ای در رشت
• طراحی نام لوگو و هویت برای کسب و کارها
• طراحی کاراکتر و موشن گرافی برای تبلیغات آنلاین
• طراحی ست اداری شامل کارت ویزیت ، سربرگ ، فاکتور ، کاتالوگ و بروشور
• خدمات طراحی گرافیک مخصوص تبلیغاتی و اینفوگرافیک
• طراحی گرافیک مخصوص پاکت ها و نامه های اداری ویژه یک کسب و کار رسمی
• طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی
• طراحی گرافیکی برای بسته بندی محصولات شرکت ها

دلایل اهمیت طراحی گرافیک برای کسب و کارها

هزینه طراحی گرافیک

دنیای طراحی گرافیک ، بسیار متنوع است . مواردی که در قسمت قبل جزو خدمات طراحی گرافیک به آن اشاره کردیم در هر شاخه می تواند بسیار گسترده تر باشد . چیزی که برای مشتریان اهمیت دارد هزینه طراحی در هر یک از انواع دسته بندی های فوق است . اما سوال مهم این است که هزینه ها چگونه محاسبه می شوند و در هر قسمت چه فاکتورهایی اهمیت دارد ؟

هر شرکت طراحی گرافیک در رشت ، تعرفه طراحی گرافیک حرفه ای را در دسته بندی های هر یک از خدمات به صورت مجزا تعریف می کنند . این هزینه ها با توجه به فاکتورهایی نظیر طراحی با نرم افزارهای پیشرفته ، نوع ساده بودن یا پیچیده بودن طرح های گرافیکی ، میزان مهارت و تخصص تیم طراح ، کیفیت طرح گرافیکی ، تعیین می‌شود . برای تبلیغات ویدیویی و طراحی هایی که بر اساس جلوه های متحرک تهیه می شوند ، به ازای هر دقیقه انیمیشن یا ویدیو ، هزینه ها محاسبه می گردد . برای اینکه بهتر تصمیم بگیرید کدام یک از انواع خدمات طراحی گرافیک فوق برای کسب و کار شما مناسب تر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی نمایند .

خدمات طراحی گرافیک خود را به ما بسپارید!

استفاده از خدمات با توجه به وسعت حوزه عملکردی یک کسب و کار ، برای آن مجموعه ارائه می‌شود . شرکت گیل مارکتینگ ، مجری خدمات طراحی سایت حرفه ای در رشت ، طراحی گرافیکی را برای تمام مشاغل ویژه محیط های فیزیکی یا وب سایت های آنلاین با کیفیت بالا در نظر گرفته است . اگر بروشور و کاتالوگ ، کارت ویزیت برای شرکت در نمایشگاه ها نیاز دارید و به دنبال طرح های خاص و منحصر به فرد هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید . خدمات طراحی گرافیک برای شرکت ها به صورت طراحی ست اداری کامل و جامع در نظر گرفته شده است .
حتی برای آن دسته از کسانی که سایت فروشگاه اینترنتی دارند و به موشن گرافی یا تبلیغات بنری نیاز دارند ، خدمات طراحی حرفه ای با بهترین قیمت برای آنها ارائه می شود . مهمترین مزایای استفاده از این خدمات ، طراحی بهترین گرافیک با تکیه بر توانایی تیم تخصصی طراحی گرافیک در رشت و استفاده از بهترین نرم افزارهای رایانه‌ای در حوزه گرافیک است .

ما این نوید را به شما میدهیم که در حوزه ی کسب و کارتان می توانید در میان رقبای خود در بازار متمایز و متفاوت به نظر برسید. شما میتوانید برای کسب و کار خود طرح های خلاقانه ای از رنگ ها و نقش ها را سفارش دهید و شاهد جلب توجه مخاطبان بیشتر باشید . تصاویر گرافیکی با کیفیت را در سایت خود منتشر کنید . نه تنها ترافیک وب سایت را افزایش می دهید بلکه میزان فروش محصولات و خدمات شما هم در همان راستا افزایش پیدا می‌کند .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *