خدمات تهیه و تولید تیزر ویدیویی

امروزه یکی از رایج ترین راهکارهای تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ ، تهیه و تولید تیزر ویدیویی است ، که همسو با سایر روش های تبلیغاتی برای کسب و کارها بر مبنای تبلیغات متنی می باشد ، همانطور که میدانید تیزر ویدیویی نیز در قالب های گوناگون بسیار مورد توجه قرار دارد . تهیه موشن گرافی ، انیمیشن های ویدیویی ، تهیه فیلم های کوتاه یا بلند تبلیغاتی در این دسته قرار می‌گیرند .

تیزر ویدیویی چیست؟

تیزر از واژه‌‌ی انگلیسی (Teasing) می آید که به معنای شوخی کردن یا اذیت کردن می باشد . اما در دنیای دیجیتال تیزر به معنی تکنیکی است که پیامی را به گونه ای که حس کنجکاوی افراد را برانگیزد ، به مخاطب می‌رساند . تیزر ویدیویی تبلیغاتی به فیلمی کوتاه گفته می شود که در آن با یک سناریوی از پیش تعیین شده که می‌تواند ، بصورت جدی یا طنز باشد به خارق العاده ترین و جذاب ترین شکل ممکن محصول و یا کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی کند . لذا کسب و کارهای مختلف در حوزه محصولات یا فعالیت های خود می توانند از هر یک از این روش‌های فوق یا ترکیبی استفاده نمایند .

خدمات تهیه و تولید تیزر ویدیویی

مهمترین هدف تهیه و تولید تیزر ویدیویی برای کسب و کارها ، دیده شدن آنها توسط مخاطبان بیشتر است . به طور قطع یک کلیپ ویدیویی و یا تیزر کوتاه ، چند برابر بیشتر از یک متن ساده دیده می‌ شود و امکان وایرال شدن آن در رسانه‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی بسیار بیشتر خواهد بود . هر چه بتوان تیزر ویدیویی را با خلاقیت بیشتری ادغام کرد ، اثرگذاری آن بر مخاطبان بیشتر خواهد بود و این به معنای جلب اعتماد و کسب اعتبار بیشتر در میان مخاطبان می باشد . تمام تیزرهای ویدیویی ، انیمیشن های مختلف در قالب موشن گرافی یا استاپ موشن را به راحتی میتوان از طریق تلفن های همراه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت .

در حال حاضر پربازدیدترین شبکه اجتماعی در جهان اینستاگرام است که میلیون ها مخاطب عضو آن هستند . در ادامه ، وب سایت‌هایی مانند آپارات در ایران و وب سایت یوتیوب در جهان ، همچنین توییتر فیس بوک و … روزانه میلیون ها مخاطب را پوشش می دهند که از این طریق میتوانید مخاطب بیشتری را جذب فعالیت و کسب و کارتان نمایید . تهیه و تولید تیزر ویدیویی به معنای حضور در این زنجیره‌ ی گسترده است ، بنابراین در هر لحظه میلیون ها نفر می ‌توانند انیمیشن و یا تیزر ویدیویی مربوط به کسب و کار شما را مشاهده نمایند .

چرا به خدمات تهیه و تولید تیزر ویدیویی نیاز داریم؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده که چرا کسب و کارها به این خدمات نیاز دارند ، در ادامه به بررسی این مسئله به صورت اجمالی خواهیم پرداخت . همانطور که می دانید امروزه بسیاری از کسب و کارها با تکیه بر تبلیغات اینترنتی و وب سایت حرفه ای در حال پایه گذاری می باشند ، و همین امر موجب شده تا بسیاری از مشاغل که وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده‌اند از بسیاری از کسب و کارهای سنتی پیشی گرفته . و به سودهای کلانی در حوزه ی کسب و کار خود نسبت به رقبا رسیده باشند . در زمانی که طراحی سایت در گیلان به تازگی به مشاغل اینترنتی اضافه شده بود ، بسیاری  تصور می‌کردند که  این خدمات چندان ارزشی ندارد ! با گذشت زمان و پیشرفت مشاغل در این حوزه تمام صاحبان کسب و کارها متوجه شدند که اگر قرار است مخاطبان و مشتریان بیشتری را جلب کنند باید در این فضاها حضور داشته باشند . بنابراین به سمت شرکت هایی که خدمات طراحی سایت در رشت را انجام میدهند گرایش پیدا کردند و هم اکنون در حال توسعه فعالیت خود در این حوزه می باشند .

مسئله تهیه تیزر ویدیویی هم دقیقاً مشابه با طراحی سایت حرفه ای می باشد . شاید هم اکنون تهیه فیلم یا تیزر ویدیویی تبلیغاتی چندان اهمیت نداشته باشد اما بدون شک ، شرکت ها یا کسب و کارهایی که از این خدمات استفاده می ‌کنند نسبت به سایرین موفق تر خواهند بود  . اگر شما هم محصولی برای فروش دارید و خدماتی را ارائه می دهید ، برای تاثیرگذاری بیشتر پیشنهاد میدهیم که حتما ویدیو مارکتینگ را جزو لاینفک تبلیغات برای کسب و کار خود قرار دهید . زیرا از این حیث میتوانید از رقبایتان پیشی بگیرید و جذب مخاطب بهتر و بیشتری داشته باشید و در کنار آن حاشیه ی سود خود را بالا ببرید . تهیه تیزر ویدیویی ، سرمایه‌گذاری خاصی را طلب می‌کند . قبل از برنامه ‌ریزی بهتر است که یک مشاوره داشته باشید . ما در شرکت گیل مارکتینگ مجری تهیه و تولید تیزر ویدیویی در رشت با به کارگیری آخرین تکنیک های انیمیشن سازی و فیلمبرداری ، بهترین تیزر تبلیغاتی و ویدیویی را متناسب با کسب و کار شما تهیه می کنیم . برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرید .

قیمت تهیه و تولید تیزر ویدیویی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر بخواهیم به طور دقیق ، قیمت تهیه و تولید تیزر ویدیویی را تعیین کنیم باید با انواع تیزر و فیلم های تبلیغاتی آشنایی داشته باشیم . برخی از تیزرهای ویدیویی صرفاً معرفی یک محصول خاص به بهترین شکل است . برخی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی در قالب انیمیشن های ساده با کاراکتر های معمولی هستند و برخی دیگر ، انیمیشن های حرفه ای با کاراکترهای طراحی شده در نرم افزارهای پیشرفته می باشند . برخی دیگر از تیزرهای ویدیویی قرار است در قالب یک فیلم ، یک مجموعه ، شرکت ، کارخانه ، ماشین آلات یا قطعات و حتی خط تولید را معرفی کنند .

خدمات تهیه و تولید تیزر ویدیویی

به عبارت کلی ، قیمت تهیه و تولید تیزر ویدیویی به مدت زمان تیزر و موضوعی که به آن پرداخته می‌شود و امکاناتی که برای آن استفاده می شود ، بستگی دارد . هرچه تکنیک های ساده تری برای تهیه تیزر به کار رود و مدت زمان کمتری را در بر گیرد ، قیمت تیزر ویدیویی کمتر خواهد بود . همچنین قیمت فیلمبرداری تبلیغاتی در مکان های واقعی و تدوین فیلم ها ، اندکی گران‌تر از قیمت انیمیشن هایی نظیر موشن گرافی می باشد . قبل از این که خدمات فیلمبرداری تبلیغاتی در رشت را دریافت کنید درباره اهداف تبلیغاتی خود با کارشناسان ما گفتگو کنید . حتماً یک جلسه مشاوره حضوری و غیر حضوری داشته باشید تا کارشناسان بهتر بتوانند مراحل تیزر ویدیویی را قیمت گذاری و به شما اعلان نمایند .

به دلیل اینکه هزینه های تهیه و تولید تیزر ویدیویی در شرکت‌های مختلف متفاوت است و گاهی شاهد هستیم که این قیمت ها بسیار سر به فلک کشیده ، پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ که بتواند خدمات تیزر ویدیویی را با قیمت مناسب ارائه دهد بسیار اهمیت دارد . به ویژه برای آن دسته از کسب و کارهایی که در ابتدای راه تبلیغات برای کسب و کار خود هستند و مدیریت بودجه مالی برای آنها حائز اهمیت می باشد . پیشنهاد میکنیم بیشتر در این مورد پیگیری و جستجو نمایند . به عنوان یک مشتری که تصمیم دارید خدمات تهیه و تولید تیزر ویدیویی در رشت را دریافت کنید لازم است اطلاعات خود را درباره خدمات که شرکت ‌ها ارائه می‌دهند کامل کنید . به شما توصیه می کنیم نگاه کوتاهی به نمونه کارهای ما داشته باشید و از میان آنها سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید . هر سبکی را هم که در نظر داشته باشید با یک مشاوره ساده با کارشناسان شرکت می توانید آن را از ما بخواهید .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *