شغل های پردرآمد اینترنتی و آنلاین در جهان

شغل های پردرآمد اینترنتی و آنلاین در جهان

 

شغل های پردرآمد اینترنتی و آنلاین در جهان کدام ها هستند؟ روز به روز بر شمار کاربران اینترنت در رده های سنتی مختلف افزوده میشود که همین امر باعث شده است که یک بستر بسیار مناسب برای توسعه کسب و کارها به وجود بیاید و باعث وجود آمدن مشاغل جدید در این حوزه شود و افراد زیادی در آن مشغول به کار شوند. سعی کردیم در این مقاله از گیل مارکتینگ به مهمترین شغل های این روزهای فضای اینترنت اشاره کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

 

بازاریابی آنلاین یا اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ یکی از شغل‌های پردرآمد اینترنتی در سطح جهان میباشد که افراد زیادی روزانه در آن مشغول به کار میباشند.  بازاریابی اینترنتی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. از روش های مرسوم میتوان به بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی از طریق موتورهای جستجوگر ( سئو و بهینه سازی وب سایت ) ، بازاریابی تبلیغات آنلاین ، همکاری در فروش و … اشاره داشت. اگر شما وب‌سایت خدمات محور ، صفحه شبکه اجتماعی و یا یک کانال پر بازدید تلگرامی داشته باشید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با معرفی محصولات و خدمات به کسب و کار و کسب درآمد بپردازید.

 

تولید محتوا

روز به روز به کاربران اینترنت و فضای وب افزوده میشود و از این رو کسب و کارها سعی میکنند همواره مطالب جدیدتر و بیشتری برای مشتریان خود تهیه کنند که از این رو به کارشناسانی در زمینه تولید محتوا ( بازاریابی محتوا ) نیاز دارند. رقابتی بودن کسب و کارها در فضای رسانه ای آنلاین ( وب سایت ، شبکه های اجتماعی و … ) در کنار سخت گیری موتورهای جستجو برای سئو و افزایش رتبه سایت برای غیرکپی بودن مطالب باعث شده که فضای رقابتی تری به وجود بیاید و کارفرما و صاحبان کسب و کار برای رسیدن به تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد سرمایه و وقت بیشتری را خرج کنند که از این رو میتواند بازار داغ و پردرآمدی برای کارشناسان تولید محتوا به وجود بیاورد.

 

طراحی وب سایت

طراحی سایت یکی از شغل‌های پر درآمد اینترنتی در سطح جهان طراحی وب سایت میباشد. در چند سال اخیر کسب و کار‌های سنتی مختلف تمایل پیدا کرده‌اند که وب سایت‌هایی را مرتبط با کسب و کارشان راه‌اندازی کنند. روزانه بر تعداد وب سایت های اینترنتی افزوده میشود و کسی که در زمینه طراحی وب سایت مهارت حرفه ای و به تکنیک های روز آگاه باشد، می‌تواند به درآمد مناسبی از این طریق دست پیدا کند. در واقع یکی از عوامل مهمی که بر پر بازدید بودن یک وب سایت تأثیر گذار است طراحی آن وب سایت می‌باشد و به همین دلیل است که موقعیت‌های شغلی زیادی برای کسانی که در این زمینه مهارت دارند وجود خواهد داشت.

 

فروشگاه آنلاین یا اینترنتی

فروشگاههای اینترنتی به علت اینکه دارای محدودیت زمانی و مکانی نیست و در هیچ زمانی در طول سال تعطیل نمی‌شود و از نظر مکانی نیز محدود به یک شهر یا منطقه خاص نمی‌باشد از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار هستند و روزانه شاهد ایجاد و رشد فروشگاههای جدید کسب و کارهای گوناگون هستیم. در واقع شما میتوانید با یک سرمایه کم فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و سپس با استفاده از تبلیغات و معرفی خود در فضای اینترنت مشتریان خود را پیدا کنید. از جمله نمونه های موفق و بارز در این زمینه میتوان به فروشگاه بزرگ آمازون در سطح جهان تا فروشگاه‌ های اینترنتی داخلی کشور همانند دیجی کالا با درآمد میلیاردی و هزاران کارمند اشاره داشت.

 

مترجمی

روز به روز بر تعداد مترجمین در سراسر دنیا که به صورت اینترنتی این کار را انجام می‌دهند افزوده میشود. اینترنت این امکان را فراهم کرده است که مترجمان بدون نیاز به حضور فیزیکی در شرکت‌ها و جاهایی که به مترجم نیاز دارند، کارشان را انجام بدهند و در مدت زمان خیلی کمی کار‌های انجام شده را ارسال کنند. زمانی که افراد به شغل مترجم اینترنتی مشغول می‌شوند، ساعات کاری انعطاف‌پذیری خواهند داشت و می‌توانند در طول روز ساعات کاریشان را به صورت دلخواه مدیریت کنند. مترجم اینترنتی می‌تواند با شرکت‌ها و موسساتی کار کند که در شهر‌های دیگری هستند و فاصله زیادی با او دارند و یکی از مزایای این شغل همین است که محدودیت مکانی برای آن وجود ندارد.

 

داشتن وب سایتی پر بازدید

ایجاد یک وب سایت پر بازدید نیز یکی دیگر از شغل‌های پر درآمد اینترنتی در سطح جهان است. با گسترش کسب و کار‌های اینترنتی صاحبان این کسب و کار‌ها برای موفقیت بیشتر و گسترش کسب و کارشان از تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنند و حاضرند برای این کار سرمایه گذاری بیشتری را انجام دهند.
داشتن یک وب سایت پربازدید و داشتن تعداد هزاران کاربر در روز این امکان را به وجود می آورد که صاحبین کسب و کار برای بیشتر دیده شده به وب سایت های پربازدید تبلیغات دهند که از این رو میتوان به یکی از شغل های پردرامد اینترنتی از آن نام برد.

 

کلاس درس اینترنتی

این روزها آموزش از طریق اینترنت به یکی از مشاغل پر درآمد اینترنتی در سطح جهان تبدیل شده است. اگر شما مهارتی داشته باشید که دیگران به آن نیاز داشته باشند به راحتی می‌توانید از طریق اینترنت و آموزش در قالب ایجاد وب سایت ، اپلیکیشن ، راه اندازی شبکه های اجتماعی و … در اختیار دیگران قرار دهید و به روش های گوناگون از آن درامد کسب کنید.

 

مشاوره اینترنتی

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در اینترنت شغل مشاوره بر بستر محیط اینترنت است. اگر در زمینه‌ای تخصص داشته باشید، می‌توانید به عنوان مشاور اینترنتی مشغول به کار شوید و از این راه کسب درآمد کنید. برای مثال هم اکنون تعداد زیادی از مربیان ورزشی به صورت اینترنتی اقدام به دادن مشاوره و برنامه‌های ورزشی به متقاضیان می‌کنند و اینکه دیده می‌شود کسانی که در زمینه وکالت یا مسکن تخصص دارند به عنوان مشاور در اینترنت فعالیت می‌کنند. برای مشاوره دادن آنلاین روش های گوناگونی نظیر مشاوره از طریق وب سایت ، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد که میتواند بستری مناسب برای درآمدزایی باشد.

 

ساخت و طراحی اپلیکیشن

با گسترش گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌های آنلاین مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند و همین موضوع ساخت و طراحی اپلیکیشن را به یکی از پر درآمد‌ترین شغل‌های وابسته به اینترنت تبدیل کرده است. افراد خیلی زیادی در سطح جهان وجود دارند که با داشتن خلاقیت و ساخت اپلیکیشنی مفید توانسته‌اند به درآمد‌هایی بالایی برسند. با توجه به گسترش گوشی‌های همراه هوشمند این شغل می‌تواند یک فرصت طلایی برای کسانی باشد که در زمینه طراحی و کدنویسی اپلیکیشن مهارت دارند.

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *