5 مورد کلیدی از خصوصیات مصرف کننده آنلاین

همان طور که این روزها میبینیم فوریت و گمنامی تجربه دیجیتال ، تاثیر زیادی در زندگی مردم میگذارد. همیشه فرضیه سازی در مورد مردم کاری پر خطر است ، به ویژه در حیطه ای پویا و سریع مثل این حوزه تنها راه واقعی برای شناخت بازار انجام یک تحقیق اصلی در گروه مخاطبین مورد هدف است. تا به اکنون تحقیقات زیادی بر روی خصوصیات رفتاری مصرف کنندگان آنلاین انجام شده و همچنان در حال انجام است که مهم ترین موارد مصرف کنندگان دیجیتال را باهم در زیر مرور میکنیم.

 

5 مورد کلیدی از خصوصیات مصرف کننده آنلاین

 

مصرف کنندگان دیجیتال به طور روز افزون با رسانه راحتتر میشوند

بسیاری از مصرف کنندگان آنلاین به مدت چندین سال در این مرحله از اینترنت استفاده میکردند ، و در حالی که جمعیت شناسی مصرف کننده هنوز به نفع افراد جوانتر است ، حتی کاربران مسن تر نیز وب را درک میکنند . مربی استفاده از وب ، جیکوب نیلسن در مصاحبه ای با بی بی سی در سال 2006 گفت : “این کار شبیه نوازندگی پیانو است ،وقتی پیانو را شناخت ، بهتر آن را مینوازد . در ابتدا مردم با دقت گوش میدهند و سپس سمفونی ها را مینوازند ” وقتی مردم با رساله راحتر میشوند ، آن را موثرتر و کارامد تر به کار میبرند که نشان میدهد به مدت طولانی دنبال محتوای خاصی نمی گردند : محتوای شما باید چیزی که آنها میخواهند را به سرعت ارائه دهد.

 

آنها آن را کامل میخواهند و اکنون آن را میخواهند

در دنیای دیجیتال که همه چیز با سرعت یک میلیون مایل در ساعت رخ میدهد ، مصرف کنندگان با دریافت اطلاعات از چند منبع به طور همزمان خوی گرفته اند . زمان برای آنها ارزشمند است ، بنابراین میخواهند اطلاعات در قالبی باشد که قبل از صرف وقت در بررسی جزئیات بتواند آن را اسکن کنند. طراحان و بازاریابان باید تمایل به “قابلیت اسکن” و رضایت مستمر را در حین عرضه آنلاین انطباق دهند.

 

آنها تحت کنترل هستند

وب رسانه ای غیر فعال نیست ، کاربران بیش از پیش در دنیای وب تحت کنترل هستند . درک این حقیقت ساده باعث میشود مخاطبان هدف با شما مشارک کنند ، اما به طور فعال تمایل به قطع ارتباط دارند. باید بازاریابی خود را با مبنای کاربر محور ، گزینشی یا مجوزی انطباق دهیم و سهمی از ارزش واقعی را به مشتری عرضه کنیم تا نتایج مثبتی به دست آوریم.

 

آنها دمدمی هستند

شفاف سازی و سرعت اینترنت ، مفهوم وفاداری به مارک تجاری با فروشنده را از بین نمی برد. بلکه آن را فرسوده میکند ، ایجاد اعتماد به یک مارک تجاری هنوز عنصر اساسی بازاریابی دیجیتال است. اما مصرف کنندگان امروز ، قدرت مقایسه مارک های رقیب را دارند . سهم ارزشی شما چگونه رقابت در سراسر کشور را اندازه گیری میکند؟ هویت نام تجاری شما ممکن است با ارزش باشد ، اما اگر بر ارزش آن افزوده نشود شما در نهایت خواهید باخت.

 

آنها صحبت میکنند

مصرف کنندگان و کاربران آنلاین با یکدیگر صحبت میکنند. آن هم به وفور ، از طریق وبلاگ ها ، شبکه های اجتماعی ، انجمن های آنلاین و دیگر اتاق های گفت و گو ، آن ها با یکدیگر در مورد تجارب مثبت و منفی خود به صورت آنلاین گفت و گو میکنند . از دیدگاه بازاریابی این یک شمشیر دو لبه است . بهره برداری از جنبه های مثبت و شما باید پتانسیل های باور نکردنی انتشار پیام خود در فضای مجازی را درک و کنترل کنید.

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *