طراحی وب سایت شخصی گام اول در پرسونال برندینگ

امروزه با اضافه شدن شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین بلاگ های شخصی ، بسیاری بر این باورند به وبسایت های شخصی نیازی ندارند در صورتی که چنین باوری کاملا غلط است . هنوز هم یک وب سایت شخصی با دامنه ای منحصر به فرد میتواند مفیدتر از پیج های شما در شبکه های اجتماعی باشد . پیج ها و یا صفحات بلاگ ها اجازه ی تغییراتی جزئی را به شما داده و شما را از شخصی سازی صفحه خود منع میکنند از این رو برای بسیاری از افراد مناسب نیستند . در طراحی سایت شخصی ، گرافیک و ظاهر زیبا میتواند جذابیت های بیشماری را برای یک سایت به همراه آورد که موجب موفقیت بیشتر آن نیز می‌گردد .

همچنین طراحی سایت شخصی قابلیت آن را دارد که با نظر فرد مطابقت داده شده و هر آن چه را که فرد از سایت شخصی خود بخواهد در اختیار او قرار دهد . به طور کل لازم است بدانید شبکه های اجتماعی باید زیرمجموعه ای از سایت شما باشند تا بتوانید برند خود را به مخاطبان بشناسانید .
این روزها که بسیاری از افراد هر چه میخواهند را از طریق موتورهای جست و جو می یابند ، داشتن سایتی که بتواند برند شما را در نتایج برتر گوگل قرار بدهد کمک بسیاری به معروفیت بیشتر برند شما خواهد کرد .

پرسونال برندینگ چیست؟

پرسونال برندینگ همان برندسازی شخصی نام دارد که در دسته قدرت های نرم محسوب میشود . امروزه نه تنها برندسازی در رابطه با محصولات مهم است بلکه برندسازی شخص نیز حائز اهمیت است . برندسازی برای یک شخص میتواند به مجموعه ای از تعریف و تمجیدها از آن فرد بدل شود . برند مجموعه ای از ویژگی های هر فرد محسوب می‌شود .

البته لازم به ذکر است که تنها یک مدرک برای برندسازی شخصی مناسب نبوده و باید مجموعه ای از موارد گفته شده را داشت . یکی از بهترین راههای ایجاد پرسونال برندینگ طراحی وب سایت شخصی است تا بتوانید سوابق خود را در معرض عموم مردم قرار دهید .

طراحی سایت شخصی گام اول در پرسونال برندینگ

چرا به طراحی سایت شخصی نیاز داریم؟

داشتن یک وبسایت شخصی میتواند فرصت های شغلی شما را نیز افزایش دهد که این مورد به سبب نشان دادن نمونه کارها و مهارت های شما ممکن میشود . علاوه بر این مورد ، ارتباطاتی که از طریق وبسایت شخصی خود با دیگر متخصصین حوزه مورد نظر میتوان داشت بسیار با ارزش محسوب میشود . برای ایجاد یک پرسونال برندنیگ خوب بهتر است فعالیت خود را در فضای آنلاین افزایش داده و بیشتر با کسانی که در این زمینه فعال هستند و یا میخواهند شروع به فعالیت کنند ارتباط داشته باشید .

وبسایت های شخصی میتوانند برای در میان گذاشتن سوابق و نمونه کارهایی که انجام داده اید مورد استفاده قرار گیرند . به طور مثال کسانی که در زمینه نقاشی ، عکاسی ، نویسندگی و برنامه نویسی و … فعالیت میکنند میتوانند با داشتن یک وبسایت شخصی نمونه کارهای خود را در معرض عموم مردم قرار داده تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنند . در چنین مواقعی تنها پیج های شبکه‌های اجتماعی مناسب نبوده و نخواهد بود . در این بین خوب است با داشتن یک سایت کلاس کاری خود را تا حد ممکن بالا برده و در کنار آن با مخاطبان خود در ارتباط باشید .

اجزای سایت‌های شخصی

صفحه اصلی

هر سایت دارای یک صفحه اصلی است که مهمترین مکان برای جذب مخاطب است . زیرا بسیاری بر اساس اطلاعات و یا گرافیکی که در صفحه اصلی وجود دارد تصمیم به ماندن در آن سایت را میگیرند . شرکت گیل مارکتینگ میتواند با طراحی یک صفحه اصلی جذاب و حرفه‌ای ، مخاطب را به بیشتر ماندن در سایت شما و استفاده از مطالب آن را علاقمند کند .

نمونه کارها یا گالری

بسیاری از کسانی که در صدد داشتن یک سایت شخصی برمی آیند در پی نشان دادن نمونه کارهای خود به کاربران هستند . چنین بخشی برای این سایت ها واجب بوده و باید بر اساس استانداردها طراحی شود تا مخاطب به تمامی نمونه کارهای شما دسترسی داشته باشد . همچنین این قسمت را میتوان با توجه به زمینه فعالیت شما طراحی کرد تا جلوه و زیبایی بیشتری برای سایت شما به ارمغان آورد .

تماس با ما

این بخش نیز از موارد ضروری برای بسیاری از سایت ها است به طوری که با اطلاعاتی که در این صفحه وجود دارد اعم از شماره تماس ، ایمیل و آدرس شبکه های اجتماعی مخاطب میتواند با شما ارتباط برقرار کند . قرار دادن هر کدام از این راههای ارتباطی بر اساس سلیقه مشتری بوده و هر کس میتواند یک یا چندین راه برای برقراری تماس در سایت خود قرار دهد . پیشنهاد ما به شما قرار دادن یک شماره تلفن ، یک ایمیل و همچنین داشتن شبکه های اجتماعی‌ پرکاربرد مانند تلگرام و اینستاگرام است .

درباره ما

هنگام طراحی سایت شخصی ، در این بخش میتوانید اطلاعاتی از خودتان ، کار و سوابق تان را در اختیار کاربر قرار دهید تا مشتریان بیش از پیش با شما آشنا شود .

محتوای قوی

سایت شخصی باید دارای محتوایی قوی و مناسب با کار شما باشد تا مخاطبان را به ماندن در سایت ترغیب کند . نداشتن محتوای مناسب و یا کپی از دیگر سایت ها میتواند برند شما را به ورطه نابودی بکشاند زیرا با این کار کیفیت کاری خود را زیر سوال برده و بسیاری اعتماد خود را نسبت به برند شما را از دست میدهند . همچنین پس از مدتی دیگر علاقهای به استفاده از کاری که شما ارائه میدهید نخواهند داشت .

طراحی سایت شخصی گام اول در پرسونال برندینگ

بلاگ

این بخش میتواند بر اساس سلیقه مشتری در سایت قرار بگیرد . البته بودن آن تاثیر بهسزایی برای سایت شما خواهد داشت زیرا با قرار دادن مطالب مرتبط با کارتان میتوانید اطلاعات خوبی در اختیار علاقمندان گذاشته و به نوعی تجربه خود را نیز در این زمینه نشان دهید .
برخی از سایتها وجود دارند که تنها دارای یک صفحه بوده و با همان یک صفحه قسمت های مختلف کار خود را به کاربر نشان میدهند . چنین سایت هایی نیاز به خلاقیت بالا در طراحی داشته و در کنار آن یک قالب گرافیکی خلاقانه برای آن‌ها نیاز است . ما در مجموعه ی گیل مارکتینگ برآنیم تا شما سایتی زیبا و خلاقانه و کاربر پسند داشته باشید .

نتیجه‌گیری

همانطور که گفته شد وبسایت های شخصی دارای صفحات بسیار و بخش های متنوعی نیستند از این رو به راحتی میتوان این سایتها را توسط یک قالب وردپرس زیبا بالا آورده و پس از آن شخصی سازی بر روی قالب وردپرس را انجام داد .
شرکت گیل مارکتینگ با سالها تجربه در زمینه انواع طراحی سایت از جمله طراحی سایت شخصی میتواند کمک بسیاری به شما در زمینه مشاوره و داشتن سایت شخصی جداگانه کمک کند . از این‌رو شما می‌توانید برندسازی خود را به راحتی و به وسیله‌ی متخصصان باتجربه در این زمینه انجام دهید .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *