راه اندازی وب سایت فروشگاهی اولین قدم برای موفقیت در کسب و کار آنلاین

این روزها استفاده از بازاریابی دیجیتال یکی از مهم ترین اقدامات برای شناساندن برند و فروش بیشتر محصولات و یا خدماتتان است . سرمایه‌گذاری بر روی این موضوع می تواند کمک بسیاری به حضور پر رنگ شما در دنیای اینترنت کند ، به بیان دیگر  راه اندازی وب سایت فروشگاهی اولین قدم برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شماست . وب سایتی که امکانات حرفه ای و همچنین جلوه ی زیبایی دارد و به کاربرانی که از خدمات ارائه شده توسط شرکت شما مطلع نیستند تصویری ایده آل از برندتان را نشان خواهد داد . همچنین به سبب استفاده بسیاری از شرکت ها از وبسایت ها برای معرفی خدمات خود ، شما نیز برای موفقیت در کسب و کار باید در برابر رقیبان یک وبسایت اینترنتی فروشگاهی داشته باشید . تا در عرصه ی رقابت جا نمانید . هم اکنون برای آشنایی با وب سایت های فروشگاهی در ادامه با ما همراه باشید .

 

معرفی وب سایت‌های فروشگاهی

وب سایت‌های فروشگاهی را می توان به منزله مکانی در اینترنت دانست که خدمات ارائه شده توسط شرکت را به خوبی به مشتریان معرفی کرده و به نوعی ارتباط بین فروشنده و مشتری را فراهم می سازد . در بین تمامی راه های ارتباطی با مشتریان از طریق دنیای مجازی ، تجربه ثابت کرده داشتن یک وب سایت ، کلاس کاری فروشگاه را بالا برده و در مطمئن ساختن مشتریان نسبت به کیفیت خدمات و یا کالاهای فروشگاه کمک بسیاری می کند . از مهم ترین مزایای وب سایت های فروشگاهی تبلیغ محصولات و یا خدمات ارائه شده فروشگاه با کمترین قیمت ممکن است . از آن جایی که تبلیغات چه در دنیای واقعی و چه در بستر اینترنت هزینه بالایی را شامل می شوند ، داشتن یک وبسایت و نشان دادن محصولات و معرفی خدمات شما می تواند هزینه های تبلیغاتی تان را بسیار کاهش دهد .

قابلیت سایت‌های فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که نمونه خدمات و محصولات ارائه شده توسط فروشگاه را به خوبی نشان داده و معرفی آن ها را شامل شود . همچنین سایت های فروشگاهی دارای فروش و درگاه پرداخت آنلاین نیز هستند .  یک سایت فروشگاهی خوب باید سرعت بارگذاری بالا ، طراحی بصری زیبا ، قابلیت توسعه یافتن و همچنین نمایش سایت در دستگاه های مختلف را داشته باشد .

همچنین طراحی سایت فروشگاهی باید منطبق بر اصول سئو باشد تا موفقیت را برای فروشگاه به ارمغان بیاورد . شرکت گیل مارکتینگ با تجربه بالای خود در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و همچنین رعایت اصول UI / UX می تواند به بازاریابی دیجیتال شرکت شما کمک بسیاری کند . همچنین برخی از فروشگاه ها به صورت بین المللی نیز فعالیت میکنند و دارای مشتریانی با زبان هایی جز زبان فارسی هستند . برای این دسته از فروشگاه‌ها نیز گیل مارکتینگ قابلیت چند زبانه بودن وبسایت های فروشگاهی را فراهم کرده تا به راحتی بتوانند با ارائه نسخه ی انگلیسی ، عربی و … سایت خود ، محصولات و یا خدمات خود را به خوبی به مشتریان خارجی نیز معرفی کنند .

اجزای سایت‌های فروشگاهی

سایت های فروشگاهی می توانند صفحات متنوعی داشته باشند که اصلی ترین آن ها صفحه اصلی ، صفحه تماس با ما ، صفحه درباره ما و صفحه خدمات است . داشتن این چند صفحه از الزامات هر وبسایت فروشگاهی است و اضافه کردن دیگر صفحات مانند باشگاه مشتریان نیز به سلیقه شما انجام خواهد شد .  صفحه اصلی هر سایت فروشگاهی شامل بخشی از قسمت های سایت و معرفی روند کاری فروشگاه است که به صورت خلاصه ارائه می شود .

صفحه تماس با ما باید به صورتی باشد که کاربر بتواند به راحتی با فروشگاه شما ارتباط برقرار کند . راه های ارتباطی شامل موارد مختلفی چون تلفن تماس ، آدرس ، ایمیل ، ساعات پاسخ گویی و … است . حتی ادمین سایت هم به راحتی می تواند به پیام های ارسالی دسترسی داشته باشد تا در سریع ترین زمان ممکن قادر به پاسخگویی به مشتریان باشد .

صفحه درباره ما را شاید بتوان مهم ترین بخش از هر سایت شرکتی دانست زیرا در این صفحه است که رزومه فروشگاه شما در آن قرار گرفته و مشتری را به خرید از فروشگاه شما ترغیب می‌کند . صفحه خدمات شامل معرفی محصولات و یا خدمات ارائه شده توسط فروشگاه است که در بخش معرفی خدمات میتوان نمونه کارهای انجام شده همراه با خلاقیتهای بسیاری را مشاهده کرد . به نوعی این صفحات کاربر پسند طراحی شده تا هر چه بیشتر به افزایش موفقیت برند شما کمک کرده باشد .

به طور مثال در این بخش می توان از المان های جالبی برای مقایسه محصولات استفاده کرد . این مورد می تواند بازدیدکننده های سایت شما را افزایش دهد و کمک بسیاری به مشتری پسندکردن سایت شما کند . در هر یک از این صفحات تولید محتوا تاثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش فروش شما خواهد داشت . از این رو سعی کنید از جملات و عنوان‌های جذاب استفاده کرده تا تاثیر خوبی در مشتریان به جای بگذارید .

اهمیت وردپرس در طراحی سایت فروشگاهی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به دلیل استفاده راحت ، هزینه کمتر ، کاربری ساده ، پشتیبانی از زبان فارسی ، دسترسی همزمان چند ادمین به سایت و محبوبیت روز افزون آن شرکت های کوچک و بزرگ بسیاری از این سیستم برای طراحی وب سایت فروشگاهی خود استفاده می کنند . در کنار این مزایا وردپرس دارای قابلیت بالایی در توسعه خود است به طوری که بسیاری از افزونه های کاربردی را می توان بر روی وردپرس نصب کرد و قابلیت-های سایت را توسعه داد.

قالب های وردپرسی به دلیل طراحی واکنشگرا و یا همان ریسپانسیو شده ای که دارند به خوبی سایت را در دیگر دستگاه ها نشان داده و به نوعی موجب موبایل فرندلی شدن سایت شما می شود . از آن جایی که این روزها بسیاری از افراد وب گردی را با تلفن همراه خود انجام می دهند ، نمایش درست وب سایت در گوشی همراه از مهم ترین ویژگی های مرتبط به وب سایت ها به خصوص وب سایت های فروشگاهی است . ما نیز به دلایل ذکر شده استفاده از این سیستم مدیریت محتوا را به مشتریان خود پیشنهاد داده و وب سایتی زیبا و منحصر به فرد را برای مشتریان عزیز خود به ارمغان می آوریم .

قیمت های رقابتی گیل مارکتینگ

شرکت گیل مارکتینگ با هدف خدمت رسانی به مردم قیمت های طراحی سایت را بسیار با صرفه و رقابتی در نظر گرفته است . بنابراین برای داشتن بهترین و با کیفیت ترین وبسایت فروشگاهی مطابق با کسب و کار خود می توانید با متخصصان طراحی سایت گیل مارکتینگ مشورت نمایید .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *