چرا یک وب سایت فروشگاهی باید کاربردی و زیبا باشد ؟

این روزها با توجه به استفاده گسترده از اینترنت ، افراد بسیاری علاقه به خرید از نوع اینترنتی پیدا کرده اند از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال داشتن وب سایتی برای فروش محصولات خود هستند . طراحی وب سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که کاربر با اطمینان کامل از وب سایت خریداری کرده و تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی خود را داشته باشد . هر چه تجربه خرید برای کاربر بهتر باشد ، احتمال تبدیل شدن او به خریداری دائمی بیشتر میشود . به همین دلیل لازم است وب سایت بر مبنای اصول روانشناسی خرید ساخته بشود تا مانند یک فروشنده آنلاین برای شما عمل کند .

معرفی وب سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی وب سایتی است که در آن فروشنده محصولات خود را با اطلاعات مرتبط به آن در وب سایت آپلود کرده و خریدار به واسطه دیدن آن اطلاعات , محصول مورد نظر را خریداری میکند . مهمترین ویژگی که فروشگاه اینترنتی دارد ، گسترش کسب و کار است . چرا که از این طریق هم تبلیغی برای برندتان میکنید و هم فروش خود را افزایش می‌دهید . طراحی وب سایت فروشگاهی باید به گونه ‌‌ای باشد که دارای مواردی چون سرعت لود بالا ، توضیحات کافی برای محصول ، راحتی کار با آن برای کاربر ، گفتگوی آنلاین ، تخفیف ها و راحتی در روند سفارش باشد تا به فروشگاهی معروف تبدیل شود . معروف ترین فروشگاه‌ های اینترنتی حال حاضر در ایران دیجی کالا و در دنیا آمازون و ایبی هستند .

معرفی ووکامرس

افرادی که در ضمیمه طراحی وب سایت فروشگاهی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار کرده باشند ، نام فروشگاه ساز ووکامرس را حتما شنیده اند . این افزونه که میتوان آن را برترین افرونه برای ساخت فروشگاه اینترنتی توسط وردپرس دانست ، دارای کاربرد ها و ویژگی های متعددی است که به خاص تر شدن آن کمک بسیاری کرده است . توسط ووکامرس میتوانید فروشگاه اینترنتی را بر پایه وردپرس همانطور که دلخواهتان است بسازید و محصولات خود را در آن به فروش برسانید . همچنین توسط این افزونه پر کاربرد میتوانید هر نوع محصولی که دارید ، چه فیزیکی و چه مجازی و یا هر خدمتی که ارائه می دهید را به فروش برسانید و در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت . از دیگر ویژگی های خوب این افزونه این است که قادر خواهید بود دسته بندی های متعددی برای محصولات خود توسط ووکامرس بسازید .

قابلیتهای ووکامرس

ووکامرس دارای قابلیت های مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان داشتن زبان فارسی ، راه اندازی ساده ، راحتی کار با ووکامرس ، ارائه انواع کدهای تخفیف به مشتریان ، آپلود محصولات به صورت نامحدود ، فروش محصولات فیزیکی ، دانلود ، پشتیبانی از سیستم های پیامکی ، وصل شدن به انواع درگاه های مختلف از نوع مستقیم و غیرمستقیم به صورت کاملا ساده ، امکان تعریف کردن ویژگی های مختلف برای محصول ، داشتن بخش نظرسنجی و پرسش و پاسخ از کاربران وب سایت ، سازگار بودن با انواع قالب های وردپرس ، داشتن افزونه های کمک متعدد ، نمایش عکس های محصول ، پشتیبانی از واحد پولی ایران یعنی ریال و تومان و داشتن امکانات بازاریابی و همکاری در فروش نام برد .

افزونه های تخفیفی ووکامرس

افزونi های تخفیفی بسیاری برای ووکامرس نوشته شده اند که برخی از آنها دارای ایراداتی بوده و استفاده از آنها توصیه نمیشود . در این مقاله به معرفی 4 افزونه برتر ساخت کد تخفیف ووکامرس پرداخته ایم که هر کدام از آنها میتوانند بهترین انتخاب برای سایت وردپرسی شما باشند . استفاده از این افزونه ها به افزایش فروش شما کمک بسیاری کرده و همچنین بازدید از وب سایت را نیز تا حد زیادی بالا میبرد .

1. Coupon Creator : این افزونه از محبوب ترین افزونه های کد تخفیف در وردپرس است که به راحتی توسط آن میتوانید کدهای تخفیف را ایجاد کنید و در صفحات مختلف وب سایت خود از آن ها استفاده کنید . همچنین این کدهای تخفیف میتوانند دارای تاریخ انقضا باشند .

2. YITH WooCommerce Gift Card : توسط این افزونه میتوانید کارت های هدیه مختلفی ایجاد کنید که کاربران از طریق آن می توانند از وب سایت خود شما کالایی را تهیه کنند و یا خدمتی را سفارش دهند . از آنجایی که این افزونه از افزونه WPML به صورت کامل پشتیبانی میکند ، به یکی از اولین انتخاب ادمین های وب سایت ها تبدیل شده است .

3. Coupon Generator for WooCommerce : توسط این افزونه می توانید یکباره هزاران کد تخفیف را تولید کنید که هر کدام تاریخ انقضایی را نیز داشته باشند .

4. افزونه نوار اطلاع رسانی NOTIFIRE : توسط این افزونه میتوانید نواری را به صورت اطلاع رسانی در صفحات وب سایت خود قرار بدهید که کدهای تخفیف را نمایش میدهند . توسط این افزونه و امکانات آن می توانید بازدیدکنندگان بسیاری را به خریدار تبدیل کنید .

درگاه های پرداخت ووکامرس

درگاه های پرداخت ووکامرس به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم هستند که در نوع اول بدون اتصال به هیچ واسطه ای به درگاه بانکی که مد نظر دارید ، متصل خواهید شد و در نوع دوم برای اتصال به درگاه بانکی نیازمند واسطه ای هستید که باید در آن ثبت نام کرده تا این واسطه سرویس های تراکنش شما با بانک را انجام دهد .
با این که روش مستقیم راحت تر است ولی چرا از غیرمستقیم استفاده میکنیم ؟ برای دسترسی به روش مستقیم لازم است وب سایت دارای مجوزهایی مانند نماد الکترونیکی باشد . با این که هر فروشگاه اینترنتی باید نماد الکترونیکی را دریافت کند ولی پروسه دریافت آن زمان بر بوده از این رو نمیتوان فروش را متوقف کرد . در چنین حالتی میتوان از درگاه های غیرمستقیم مانند زرین پال ، جهان پی و … استفاده کرد .

برای نصب این درگاه لازم است افزونه مرتبط به آن را بر روی وب سایت نصب کنید . بهترین راه رفتن به وب سایت اصلی ووکامرس و یا وردپرس و دریافت افزونه از این وب سایت ها است که البته برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر پریموم هستند . از آن جایی که تمام فروشگاه های اینترنتی به پرداخت آنلاین نیاز دارند ، پس همه آن ها نیازمند اتصال به درگاه های پرداختی هستند . لازم به ذکر است که درگاه های پرداخت تنها با ووکامرس سازگار بوده و در صورت نصب نبودن ووکامرس در وب سایت ، درگاه ها کار نخواهند کرد .

چرا گیل مارکتینگ ؟

گیل مارکتینگ با تجربه بالایی که در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی دارد میتواند وب سایتی زیبا با امکانات متعدد را در اختیار شما قرار دهد . قیمت های ارائه شده توسط تیم گیل مارکتینگ نسبت به دیگر طراحان برای طراحی وب سایت فروشگاهی رقابتی محسوب میشود . با یک مقایسه بین آن ها میتوان متوجه قیمت های مناسب گیل مارکتینگ شد . از طرف دیگر فروشگاه های اینترنتی نیازمند پشتیبانی همه جانبه هستند تا وب سایت همیشه کار کرده و فروش لحظه ای قطع نشود . تیم گیل مارکتینگ با پشتیبانی 24 ساعته شما را از کارکرد صحیح و همیشگی وب سایتتان مطمئن میسازند .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *