نکات مهمی که در تولید محتوای وب سایت فروشگاهی باید بدانید ؟

این روزها استفاده از وب سایت های فروشگاهی بسیار بیشتر از پیش شده است و به همین خاطر افراد بسیاری به دنبال داشتن یک وب سایت فروشگاهی برای کسب و کارشان هستند . این افراد باید توجه بسیاری به مهم ترین امر در رابطه با وب سایت های فروشگاهی که اصل تولید محتواست داشته باشند . تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی به سبب اهمیتی که در مورد فروش محصولات وجود دارد اهمیت زیادی پیدا میکند . پس بهتر است تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی را به دست کارشناسان آن بسپارید . در ادامه به نکات مهمی که در تولید محتوای وب سایت فروشگاهی باید بدانید ، می‌پردازیم .

نکات مهمی که در تولید محتوای وب سایت فروشگاهی باید بدانید ؟

محتوای فروشگاهی چیست؟

محتوا یکی از اصلی ترین ارکان های تجارت اینترنتی است . شما تنها با یک عکس نمی توانید زمینه کاری خود و یا ویژگی های محصول را به خریداران نشان دهید و این محتوا است که در این رابطه به شما کمک میکند . خریدار بدون داشتن اطلاعات کامل از یک محصول برای خرید آن به شما اعتماد نمیکند و به همین خاطر فروش وب سایت پایین خواهد آمد . لازم به ذکر است هر چه امکانات وب سایت های فروشگاهی بیشتر باشد تولید محتوای آن آسانتر خواهد شد . در ابتدا باید اطلاعات دقیقی از محصول مورد نظر را به دست آورده و محتوای آن را مناسب قرار گیری در وب سایت بنویسید . ارزیابی هر چه بیشتر محصول می تواند به انتخاب راحت تر آن کمک بسیاری کند . البته توجه به این نکته که تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی باید در عین صداقت بوده و از تبلیغات بی مورد در حین نوشتن آن پرهیز شود بسیار مهم است زیرا می تواند کاربر را از خرید از وب سایت شما پشیمان کند .

محتوا برای وب سایت فروشگاهی باید با اصول سئو پیش رفته تا فروشگاه اینترنتی شما از نظر رتبه گوگل نیز در رتبه های بالا قرار بگیرد . محتوایی که در آن اصول سئو رعایت نشده باشد برای وب سایت مضر است از این رو تنها نوشتن محتوا و وارد کردن آن در سایت فایده ای نخواهد داشت . محتوای سئو شده تاثیر به سزایی در میزان فروش شما خواهد داشت و به طور قطع فروش وب سایت را افزایش خواهد داد . ولی چطور محتوای سئو شده بر روی میزان فروش تاثیر خواهد داشت ؟

تاثیر سئو بر روی فروش از وب سایت

تجربه ثابت کرده بسیاری از افراد برای خرید محصولی نام آن را در گوگل سرچ کرده و بیشتر به وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند برای خرید اطمینان می کنند . محتوای سئو شده همین کار را برای شما انجام خواهد داد زیرا با همین امر میتوان رتبه وب سایت را به رتبه های بالای گوگل برد و فروش بیشتر محصول و همچنین اعتماد بیشتر مشتری را برای فروشگاه اینترنتی شما به ارمغان آورد . هر چه وب سایت ، سئوی قوی تری داشته باشد ، تاثیر آن را بر روی فروش محصولات خود میبیند .

تبلیغ نویسی در تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی

تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی نیازمند تبلیغ است ولی این تبلیغ نباید در حدی باشد که برای کاربر خسته کننده شده و یا به صورتی باشد که نتواند به محصول شما اعتماد کند . بسیاری بر این باورند که وب سایتهای فروشگاهی باید محتواهایی کاملا بر مبنای تبلیغ داشته باشند ولی این امر به طور کامل غلط است . زمانی که مشتری قصد خرید از سایت فروشگاهی شما را دارد بیشترین موردی که به آن توجه می کند کیفیت و قیمت محصول است و اگر با تعریف و تمجیدهای بیش از حد رو به رو شود از خرید پشیمان میشود . به طور کل طرز نوشتن در تولید محتوای محصولات از اهمیت بسیاری برخوردار است . یکی دیگر از مواردی که در طی نوشتن محصول نباید بر روی آن تاکید کرد ، کیفیت بالای محصول و خراب نشدن آن است . اگر در طی محتوای محصول به طور مداوم از خراب نشدن محصول بنویسید نظر خریدار را برگردانده و به احتمال زیاد به حرف های شما شک خواهد کرد .

نکات مهمی که در تولید محتوای وب سایت فروشگاهی باید بدانید ؟

چگونه یک صفحه محصول بنویسیم؟

هر وب سایتی برای نوشتن صفحه محصول سبک و سیاق خود را دارد . برخی از افراد با بولد کردن کلمه کلیدی که معمولا همان نام محصول است توجه خواننده را به سمت محصول جذب میکنند . به جز این مورد راه های دیگری نیز وجود دارند که به طور کل انتخاب آن‌ها به سلیقه شما برمیگردد . پیشنهاد گیل مارکتینگ به شما این است که سبک های متفاوتی را امتحان کرده تا بالاخره بهترین سبک را برای وب سایت خود پیدا کنید .

نکاتی در رابطه با تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی

1_مشتری خود را شناخته و بر اساس سلیقه او محتوای فروشگاهی تولید کنید .
2_ مزایای خاص و جذاب محصول را نوشته و از تبلیغ نویسی بسیار بپرهیزید.
3_ از تصاویر مناسب استفاده کنید . تصاویری که ارتباط خوبی با متن نوشته شده دارند در جذب مشتری کمک بسیاری خواهند کرد . البته در این مورد توجه به سئوی تصاویر را فراموش نکنید .
4_ سعی بر تصویرسازی محصول داشته باشید . تصویرسازی هدفمند میتواند کمک بهتری به مخاطب برای فهم بهتر محصول شما کند . این مورد به خصوص برای معرفی محصول هایی که هر کسی آن ها را نمیشناسد ، بسیار مهم است .
5_ توضیحات مناسب برای محصول میتواند تردیدهای مشتری را از بین ببرد .
6_ سبک و لحن مخصوصی برای وب سایت خود داشته باشید . کپی کردن از سبک دیگر وب سایت ها موفقیت وب سایت شما را به خطر می اندازد پس بهتر است با استفاده از یک سبک خاص رقیب را نیز در این مورد کنار بزنید .
7_ توضیحات طولانی مخاطب را خسته میکند . بهتر است توضیحات ساده و مفید داشته باشید تا این عقیده را در ذهن کاربر جای دهید که محصول شما بهترین انتخاب آن ها برای خرید است .
8_ توجه به علائم نگارشی و نداشتن غلط املایی تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت وب سایت شما دارد . پس از نوشتن هر متنی یک بار آن را خوانده و با دقت به ویرایش آن بپردازید . شاید عجیب باشد ولی غلط های املایی در بی اعتمادی مشتری به وب سایت شما تاثیر بسیاری خواهند داشت .
9_ به سئو و بهینهسازی متن نوشته شده توجه کنید . همان طور که گفته شد مهم ترین اصل در تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی اهمیت به سئو است .
10_ ویژگی های محصول را به صورتی که انگار داستان نوشته اید برای مخاطب توضیح دهید . این گونه متن ها مخاطب را به خواندن مدام علاقمند می سازند .

کلام آخر

اگر به دنبال افراد متخصصی هستید که تولید محتوای وب سایت فروشگاهی شما را برعهده بگیرند ، کارشناسان گیل مارکتینگ در اختیار شما هستند . متخصصان ما با تجربه بسیاری که در امر محتوا نویسی و اصول سئو دارند میتوانند کمک بسیاری به شما در ارتقای رتبه وب سایت فروشگاهی تان کنند .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *