چرا طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس؟

امروزه بازاریابی دیجیتال در تمام حرفه‌ها و مشاغل نقش بسیار پر رنگی دارد . همه ما خواسته یا ناخواسته روزانه وقت زیادی را صرف استفاده از دنیای دیجیتال می‌کنیم زیرا تقریبا تمامی کالا و خدمات از اینترنت و از راه دور قابل دسترسی و سفارش هستند . مزایایی مانند صرفه‌ جویی در زمان و قدرت انتخاب بیشتر ، این سبک از زندگی را برای هرکسی جذاب می‌کند . بنابراین در دنیای دیجیتال امروز هر نوع کسب و کاری نیاز به طراحی وبسایت وردپرس دارد تا خودش را به دیگران معرفی کند . طراحی وب سایت وردپرس چیزی است که در نگاه اول می‌ تواند همه ما را گیج کند . حال این سوال پیش می آید که چرا طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس  اگر علاقمند هستید تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، با ما همراه باشید .

طراحی سایت وردپرس

معرفی وردپرس

وردپرس شاید در نگاه اول اسم پیچیده‌ای به نظر برسد اما وقتی چیزهای بیشتری در مورد آن بدانیم می‌فهمیم که ساختار آن به پیچیدگی اسمش نیست . وردپرس یک CMS است که کلیت آن به صورت اوپن سورس می‌باشد ؛ یعنی هرکسی توانایی دخل و تصرف در آن را تا حد زیادی دارد . این سیستم مخصوص طراحی وب ‌سایت ، وبلاگ و اپلیکشن است .

به زبان ساده‌تر ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است ، ( البته تا حدودی ) که می‌توان به وسیله آن برای کسب‌ و کارها و فروشگاهها یک پلتفرم اینترنتی تهیه کرد . شما می‌توانید از این سیستم بر روی فضای اینترنتی خود استفاده کنید . درست کردن یک وب سایت بر مبنای وردپرس کار سختی نیست ، اما قسمت سخت قضیه اینجا است که اگر بخواید وب‌سایت خود را با جزییات و طرح دلخواه راه‌اندازی کنید باید هزینه بپردازید .

مزایای وردپرس

از آنجایی که استفاده از وردپرس بسیار ساده است ، از شرکت‌های کوچک تا غول‌های بازار تجاری همه به استفاده از آن علاقه دارند . اما مزایا استفاده از وردپرس چیست که افراد را به طراحی وب سایت آن ترغیب می‌کند ؟ نکته مهم نصب و استفاده رایگان از این سیستم است . بنابراین شما هزینه‌های کمتری برای راه ‌اندازی یک وب سایت وردپرس پرداخت خواهید کرد .

علاوه بر این هزاران افزونه بر روی وردپرس وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید . اگر افزونه دلخواه و شخصی بخواهید به راحتی قابل طراحی است و هزینه کمتری دربردارد . نکته مهم‌تر همانطور که به آن اشاره کردیم کاربری بسیار ساده وردپرس است . در وردپرس توانایی استفاده از امکانات سئو را نیز خواهید داشت . سئو به شما امکان می‌دهد که رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید .

پس اگر کسب و کارهای متفاتی دارید ، می‌توانید با یک وردپرس مرکزی چندین وب سایت را ایجاد کرده و کنترل کنید . همچنین برنامه‌نویسان و طراحان وردپرس نیز در ایران بسیار زیاد هستند و می‌توانند خدمات تخصصی به شما ارائه دهند . شما قادر خواهید بود با افزونه‌ای به نام ووکامرس به راحتی فروشگاه اینترنتی طراحی کنید و علاوه بر این تالارهای گفتگو نیز بر روی وردپرس قابل ساخت و توسعه هستند . اگر همه این مزایا کافی نیست امکان دسترسی همزمان چند نویسنده در وبسایت باید شما را قانع کند .

قیمت وردپرس

هزینه طراحی وب سایت وردپرس در دنیای دیجیتال امروز بسیار متغیر است . شرکت گیل مارکتینگ با هدف توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ پلتفرمی فراهم کرده تا افراد بتوانند یک وب سایت وردپرسی با قیمت مناسب داشته باشند . قیمت‌های شرکت گیل مارکتینگ بسیار اقتصادی و به صرفه درنظر گرفته شده‌است . قیمت این طرح‌ها برای وب سایت‌ها پیشفرض است . در صورتی که امکانات متفاوت و انتظارات جداگانه‌ای داشته باشید با برآورد قیمت برای شما در نظر گرفته خواهد شد . علاوه بر این اگر وب سایت وردپرسی دارید می‌‍توانید با صرف هزینه کمی آن را بهبود ببخشید .

طراحی حرفه‌ای قالب وردپرس

قالب وردپرس یا همان پوسته وردپرس شکل و طرح اصلی وب سایت شما است . پوسته همان ظاهری است که بازدیدکنندگان وب سایت در نگاه اول با آن رو به رو می‌شوند . بنابراین تاثیر اولیه بر روی مخاطب بسیار مهم است . اگر چه قالب‌های رایگان بسیاری برای وردپرس موجود هستند ، اما لازم نیست یاد آوری کنیم که برای موفقیت بیشتر به قالب‌های اختصاصی حرفه‌ای نیاز دارید . این قالب‌ها و رعایت مسائل گرافیکی ظاهر خوبی به وب سایت شما خواهد داد . فراموش نکنید تنها افراد حرفه‌ای قادر هستند یک قالب خوب طراحی کنند که به خوبی دیده شود .

افزونه‌های وردپرس

همانطور که از نام آن هم قابل تشخیص است ، افزونه‌ها برنامه‌های اضافه شونده‌ به وب سایت وردپرس شما هستند که ویژگی‌ها و کارکردهای جدیدی به آن اضافه می‌کنند . درست مانند این که سعی کنید روی گوشی هوشمند خود یک برنامه یا اپلیکیشن جدید نصب کنید . وب سایت وردپرس افزونه‌های رایگان زیادی برای کاربران خود منتشر می‌کند . با این حال زبان اصلی وردپرس انگلیسی است و ممکن است بعضی از نیازهای افراد را پشتیبانی نکند . اما نگران نباشید زیرا افراد متخصص ما در گیل مارکتینگ می‌توانند بر اساس نیاز شما افزونه‌های دلخواه برای وب سایتتان را طراحی کنند .

سئو وردپرس

سئو در هر وب سایت ، مجموعه عواملی است که آن را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند . در واقع سئو به شما کمک می‌کند تا به وب سایت خود قابلیت خوانایی بیشتری برای جستجو بدهید . اگرچه وردپرس به طور کلی با سئو هماهنگی خوبی دارد ، اما نباید فراموش کنید که افراد حرفه‌ای که میزان بازدید از موتورهای جستجوگر برای آنان بسیار مهم است باید قالب و طراحی وب سایت وردپرس خود را به افراد متخصص بسپارند . علاوه بر این با کمک افراد متخصص باید محتواها داخل وب سایت بارگذاری شوند تا در این زمینه نیز سئو به خوبی رعایت شود . در این صورت موفقیت وب سایت شما تضمین شده است .

نتیجه‌گیری

راه‌اندازی یک وب سایت وردپرسی کار سختی نیست ، بلکه محبوب کردن آن نزد مخاطبان دشوار می‌باشد . مانند تمام مسائل مربوط به دنیای مجازی ، وردپرس نیز یک پلتفرم تخصصی است که راه‌اندازی آن نیازمند تلاش افراد متخصص است . وب سایت گیل مارکتینگ با متخصصان مجرب و با تجربه خود در این زمینه آماده است تا به شما در زمینه طراحی سایت در رشت مشاوره رایگان بدهد . همچنین طراحی انواع قالب و افزونه‌های وردپرسی نیز توسط این تیم قابل اجرا هستند .

به این مطلب رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *